U bent hier

Vernieuwde Cedeo-erkenning met zeer hoge klanttevredenheid

02 februari 2017
Stichting 180 is Cedeo-erkend. Deze erkenning wordt iedere twee jaar opnieuw getoetst op basis van een klanttevredenheidsonderzoek. Met de resultaten van het laatste onderzoek zijn wij opnieuw erg blij! De klanttevredenheid voor onze maatwerk opleidingen is 85% en voor onze open inschrijving opleidingen maar liefst 98%.

“85% klanttevredenheid voor onze trainingen op maat”

Klanten zijn erg tevreden over het maatwerk dat we bieden: “Ze hebben zich goed verdiept in onze organisatie en hebben hun expertise gebruikt om een op maat advies te geven”. Sterke punten zijn volgens Cedeo de expertise van 180, de inhoud van de training, de kwaliteit van de trainers, de flexibiliteit en de goede bereikbaarheid.

“Ze staan voor kwaliteit”

Ook over de werkwijze in het voortraject heerst alom tevredenheid: “We hebben vooraf uitgebreid contact gehad, met de nodige vragen heen en weer, zodat we op een sterk programma zijn uitgekomen”. De kwaliteit van de opleiders wordt positief tot zeer positief beoordeeld: “De trainer is heel enthousiast over de methode en dat brengt hij goed over op de deelnemers. Je zou op zo’n moment eigenlijk meer tijd willen hebben”. Tot slot is de meerderheid van de klanten positief over de prijs-kwaliteitverhouding: “Je krijgt waar voor je geld” en “Ze staan voor kwaliteit”.

98% klanttevredenheid voor onze trainingen met een open inschrijving

Deelnemers aan open inschrijving opleidingen zijn volgens Cedeo zeer tevreden over de kwaliteit daarvan én de samenwerking die we bieden. Als sterke punten komen o.a. naar voren: de kwaliteit van de trainers en coaches, de kwaliteit van onze programma’s en methodieken, de accommodatie en het persoonlijk contact. Opnieuw wordt er positief tot zeer positief geoordeeld over de opleiders: “Het zijn echte praktijkmensen en heel deskundig. Ze blijven goed op de hoogte van wat er in het veld speelt en weten alle vragen te beantwoorden”. Ook wordt gesteld: “Er heerst een verbetercultuur. Ze vragen inbreng van de deelnemers en ze hebben een goede verbinding met het werkveld”.

Klantgerichtheid

Stichting 180 beweegt zich in een wereld die continu in beweging is waarbinnen veranderende behoeften, strengere eisen en normeringen, nieuwe marktpartijen en de beschikbaarheid van budgetten een belangrijke rol spelen. Ook de transitie van de jeugdzorg naar gemeenten heeft daar gedurende de afgelopen jaren een belangrijke rol in gespeeld. De dienstverlening van Stichting 180 heeft de continue aandacht om deze verder te blijven optimaliseren. Opdrachtgevers roemen niet alleen de professionaliteit, deskundigheid en het veelzijdige aanbod, maar ook de betrouwbaarheid, benaderbaarheid en het persoonlijk contact. Dat leidt tot een bestendige waardering door haar klanten en opdrachtgevers.

Over Cedeo

Cedeo is een onafhankelijke instantie die klanttevredenheidsonderzoek uitvoert bij klanten van opleidingsinstituten. Een Cedeo-erkenning betekent dat meer dan 80% van de opdrachtgevers ‘tevreden tot zeer tevreden’ zijn over de samenwerking, de dienstverlening en de prestaties van het instituut. Cedeo geeft daarmee de garantie dat er sprake is van een aanbieder op niveau. Iedere twee jaar wordt er een nieuw klanttevredenheidsonderzoek gedaan. Een Cedeo-erkenning is dus altijd actueel.

180  |  Dolderseweg 120  |  3734 BL Den Dolder  |  T 088-8800300  |  E info@180.nl