U bent hier

Vernieuwde Cedeo-erkenning met 94% klanttevredenheid

05 februari 2015
Stichting 180 is Cedeo-erkend. Deze erkenning wordt iedere twee jaar opnieuw getoetst op basis van een klanttevredenheidsonderzoek. De resultaten van het laatste onderzoek zijn erg mooi! Ten opzichte van twee jaar geleden is de klanttevredenheid voor onze maatwerk bedrijfsopleidingen gestegen van 88% naar 94% en voor onze open bedrijfsopleidingen van 84% naar 92%.

Maatwerk bedrijfsopleiding: 94% score

Klanten zijn tevreden over het maatwerk dat we bieden: “Het was echt maatwerk. Er werden oplossingen voor problemen gezocht, die pasten bij hoe wij werken.” Sterke punten zijn volgens Cedeo de betrokkenheid, de flexibiliteit, de professionele organisatie en de kwaliteit van de trainers van 180. “Ze kijken heel gericht naar onze wensen en ook op de dag zelf is er ruimte om te veranderen aan de hand van onze wensen”, aldus een klant. Ook zijn mensen enthousiast over onze opleiders. Eén van hen zegt: “Ik heb hen hoog zitten. Ik vind de trainers heel goed. Naast de theorie zijn ze sterk in de toepasbaarheid in de praktijk.”

Open bedrijfsopleidingen: 92% score

Klanten zijn volgens Cedeo tevreden en zeer tevreden over de kwaliteit van onze opleidingen en de samenwerking die we bieden. Als sterke punten komen o.a. naar voren: het grote en interessante aanbod, onze professionele organisatie, flexibiliteit, betrouwbaarheid, kennis van zaken en enthousiasme. Evenals onze benaderbaarheid en het persoonlijk contact. Positief tot zeer positief wordt er geoordeeld over de uitvoering van onze opleidingen. Eén van de ondervraagden zegt: “Je wordt gewoon enthousiast gemaakt en alles wordt weer opgefrist. Alles krijgt opnieuw een impuls.” Ook worden er verbeteringen opgemerkt: “Op een hele flexibele manier passen ze zich tegenwoordig meer aan aan de behoefte, waardoor ze in het onderwijs een breder draagvlak hebben.”

Hogere waardering

Stichting 180 beweegt zich in een wereld die continu in beweging is en waarbinnen veranderende behoeften, strengere eisen en normeringen, nieuwe marktpartijen en de beschikbaarheid van budgetten een belangrijke rol spelen. 180 zorgt er volgens Cedeo niet alleen voor dat de dienstverlening op peil blijft, maar ook dat het verder wordt geoptimaliseerd. Onze opdrachtgevers roemen niet alleen de professionaliteit, deskundigheid en het veelzijdige aanbod maar ook de betrouwbaarheid, benaderbaarheid en het persoonlijk contact. Dat heeft ertoe geleid dat we door onze klanten hoger worden gewaardeerd dan de vorige periode.

Over Cedeo

Cedeo is een onafhankelijke instantie die klanttevredenheidsonderzoek uitvoert bij klanten van opleidingsinstituten. Een Cedeo-erkenning betekent dat meer dan 80% van de opdrachtgevers ‘tevreden tot zeer tevreden’ zijn over de samenwerking, de dienstverlening en de prestaties van Stichting 180. Cedeo geeft daarmee de garantie dat er sprake is van een aanbieder op niveau. Iedere twee jaar wordt er een nieuw klanttevredenheidsonderzoek gedaan. Een Cedeo-erkenning is dus altijd actueel.

180  |  Dolderseweg 120  |  3734 BL Den Dolder  |  T 088-8800300  |  E info@180.nl