088-8800300 info@180.nl
Selecteer een pagina

Stichting 180 is Cedeo-erkend. Deze erkenning wordt iedere twee jaar opnieuw getoetst op basis van een klanttevredenheidsonderzoek. Met de resultaten van het laatste onderzoek zijn wij ook nu weer erg blij! De klanttevredenheid voor onze open inschrijving opleidingen is 89% en voor onze maatwerk opleidingen maar liefst 95%.

95% klanttevredenheid voor onze trainingen op maat

Klanten zijn erg tevreden over het maatwerk dat we bieden: “De medewerkers van 180 stelden zich klantgericht op, namen de tijd, luisterden goed, dachten mee en adviseerden op een prettige manier. Het basisprogramma van de training kon worden aangepast aan onze doelgroep en onze specifieke wensen”. Sterke punten zijn volgens Cedeo de duidelijke en goed vastgelegde (inhoudelijke en financiële) afspraken, de kwaliteit van de trainers, de verhouding tussen theorie en praktijk en de toegankelijke trainingsmaterialen. Ook de toepasbaarheid van het geleerde wordt goed beoordeeld: alle klanten zien het resultaat van de training in de dagelijkse werkpraktijk terug.

89% klanttevredenheid voor onze trainingen met een open inschrijving

Deelnemers aan open inschrijving opleidingen zijn volgens Cedeo zeer tevreden over de kwaliteit daarvan én de samenwerking die we bieden. Als sterke punten komen o.a. naar voren: de kwaliteit van de trainers en coaches, de kwaliteit van onze programma’s en methodieken, de accommodatie en het persoonlijk contact. Opnieuw wordt er positief tot zeer positief geoordeeld over de opleiders: “De opleider keek goed naar wie iedereen was en sloot aan bij waar men behoefte aan had. Ieder werd aan het werk gezet met oog voor zijn eigen leerdoelen”.

Verbeterpunten

Natuurlijk brengt een klanttevredenheidsonderzoek zoals deze ook punten aan het licht waar we onszelf nog verder in kunnen verbeteren. Zo geeft een enkele klant aan dat het prettig is wanneer er wat meer ruimte wordt ingepland tussen de trainingsdagen, zodat er meer tijd is om in de eigen werkpraktijk te oefenen. Ook is genoemd dat het prettig zou zijn wanneer Stichting 180 intervisietrajecten gaat faciliteren. Deze tips nemen wij ter harte, we gaan verkennen hoe we ons aanbod hierop kunnen afstemmen.

Over Cedeo

Cedeo is een onafhankelijke instantie die klanttevredenheidsonderzoek uitvoert bij klanten van opleidingsinstituten. Een Cedeo-erkenning betekent dat meer dan 80% van de opdrachtgevers ‘tevreden tot zeer tevreden’ zijn over de samenwerking, de dienstverlening en de prestaties van het instituut. Cedeo geeft daarmee de garantie dat er sprake is van een aanbieder op niveau. Iedere twee jaar wordt er een nieuw klanttevredenheidsonderzoek gedaan. Een Cedeo-erkenning is dus altijd actueel.