088-8800300 info@180.nl

Om de kwaliteit van onze opleidingen te borgen laten wij – naast de schriftelijke evaluatie van alle trainingen door deelnemers –  ook tweejaarlijks een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren door Cedeo.

Dit is een organisatie die erkenningen verleent aan opleidingsinstituten die naar volle tevredenheid van opdrachtgevers, opleidingen hebben verzorgd. Daarnaast dienen de opleidingsinstituten te voldoen aan een aantal aanvullende criteria op het gebied van kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.

Ook dit jaar hebben wij zowel naar onze maatwerk (in company) trainingen als onze open inschrijving trainingen een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren.

En tot onze blijdschap is de Cedeo-erkenning met twee jaar verlengd! Dat betekent dat we gebruik mogen maken van de vermelding ‘Cedeo-erkend’ voor PR-activiteiten, en het is onder andere van belang voor het kunnen aanvragen van SKJ-accreditaties voor opleidingen.

Enkele citaten uit het CEDEO-rapport zijn:

“Over de prijs-kwaliteit-verhouding is 90% tevreden tot zeer tevreden.”

En:

“De grootste kracht van de training van 180 vind ik de balans tussen theorie en praktijk en dat de trainers zo makkelijk toegankelijk zijn. Ze zijn professioneel en waar het kan informeel. Ze maken het gewoon zo persoonlijk en dat is voor mij belangrijk, dan heb ik er extra veel zin in.”

En:

“De respondenten waardeerden vooral dat de trainers doorgaans zelf in de jeugdzorg werkzaam waren of waren geweest en zich dus goed konden verplaatsen in de dagelijkse werkpraktijk van de deelnemers”.

Met dit soort citaten zijn we erg blij, omdat dat precies is waar 180 naar streeft: het ontwikkelen van zo krachtig mogelijke interventies in verbinding met de werkvloer.

Hopelijk zien we jullie als klant weer snel bij ons terug!